Comerțul electronic crește ca Făt Frumos

calculatoareVolumul comerțului electronic în România a crescut spectaculos în ultimii ani. Rata de creștere a acestui tip de comerț este cu două cifre, iar experții în domeniu se așteaptă ca tranzacțiile on-line să crească și mai mult. Aceste domeniu crește precum Făt Frumos, într-un an cât altele în șapte. Specialiștii cred că potențialul de creștere în acest domeniu este mare, deoarece Internetul devine tot mai accesibil și în mici orașe, precum și în mediul rural, serviciile de logistică devin tot mai performante, iar magazinele on-line sunt capabile să ofere reduceri semnificative, în condițiile în care nu sunt nevoite să plătească chirie.

 

Comerțul electronic s-a diversificat rapid în ultimii ani. Magazinele on-line oferă aproape toate produsele care pot fi găsite și în magazinele fizice, de la unelte de grădinărit la alimente sau la piese de calculator. Cei mai mulți dintre cumpărători provin din marile orașe. În anumite domenii, cum ar fi moda, clienții din București reprezintă majoritatea, spune proprietara unuia dintre cele mai importante magazine de modă, Atlantica.ro, Ioana Bora. ”80 la sută dintre clienții noștri provin din București. Dar aceasta poate și pentru că noi promovăm branduri care sunt mai puțin cunoscute în restul țării”, spune Ioana Bora.

 

Experții în domeniu cred că volumul comerțului on-line se va dubla în următorii șapte ani, iar creșterea va fi stimulată de dezvoltarea unor noi aplicații, care vor ușura și mai mult interacțiunea dintre vânzător și cumpărător.

Comments

comments

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY

20 − 16 =