FastOrder, aplicația care îi ajută pe managerii de restaurante să învețe mai multe despre clienții lor

Food photography - Park Restaurant, Westmount, Quebec. April 2012.
Food photography – Park Restaurant, Westmount, Quebec. April 2012.

Modul în care funcționează restaurantele, barurile sau cafenelele din România ar putea fi îmbunătățit grație unei aplicații create la Cluj. Aplicația este gratuită pentru posesorii de telefoane mobile. Ea permite utilizatorilor să consulte meniurile restaurantelor, să comande, dar și să converseze cu prietenii care se află în localul respectiv.

Modul în care funcționează aplicația Fast Order este simplu. Posesorul unui telefon mobil trebuie să își descarce aplicația gratuită. La intrarea într-un local care utilizează, la rândul său, aplicația, trebuie scanat un QR Code. Apoi, utilizatorul poate consulta meniul restaurantului sau barului și poate comanda fără să mai aștepte un chelner. La final, utilizatorul poate plăti direct cu ajutorul telefonului mobil, spune reprezentantul firmei care a creat aplicația, Bogdan Herea.

Utilizatorul îi poate invita la masă sau la un pahar pe prietenii săi aflați în localul respectiv, care folosesc și ei aplicația Fast Order, mai spune Bogdan Herea. Aplicația este deja disponibilă pentru sistemele de operare Android și iOs. Ea a fost deja instalată de mai multe restaurante și baruri din Cluj. Reprezentanții lor spun că ea îi învață cum să afle mai multe despre preferințele clienților lor.

Comments

comments

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY

14 − 6 =