Magnolia: 2 milioane de euro din comerțul on-line cu flori. Creșteri de 40 la sută pe acest segment

ioana molnarVolumul comerțului cu flori on-line a crescut spectaculos în acest an. Cei mai mari jucători de pe această piață au înregistrat creșteri cuprinse între 25 și 40 la sută ale vânzărilor.

Cei mai mulți dintre cei care comandă flori on-line sunt tineri. A crescut foarte mult și numărul celor care folosesc aplicații pentru telefonul mobil pentru a comanda flori, în loc să utilizeze calculatorul. Cel mai adesea, cele care comandă flori on-line sunt doamnele. Domnii însă comandă buchete mai scumpe. Cea mai importantă platformă on-line de profil, Magnolia.ro, a raportat o creștere spectaculoasă, spune coordonatoarea ei, Ioana Molnar.

”Este în continuă creștere domeniul on-line și în comerțul cu flori și da, eu cred că acesta este viitorul, așa cum am crezut și în ultimii ani. Creșterea este undeva la 40 la sută”, spune Ioana Molnar.

Creșteri importante au înregistrat și vânzările din magazinele clasice. Însă piața on-line este cel mai dinamic segment al pieței florilor, spune reprezentantul companiei Magnolia care deține platforma cea mai performantă, Gabriel Molnar.

”Acum, accentul noi îl punem pe vânzările on-line. Vom depăși două milioane de euro anul acesta vânzări de flori on-line și spre finalul anului intenționăm să ieșim și în afara țării, cu o prezență on-line pentru început. Dar ne concentrăm acum pe prezența aici, în România”, a spus Gabriel Molnar.

O dinamică asemănătoare a fost raportată și de alte platforme care livrează flori după ce primesc comenzi on-line. Unii dintre jucătorii de pe piața românească doresc să își extindă afacerile la nivel regional, iar Ungaria pare să fie primul pas în această extindere.

Foto: Wall-Street.ro

Comments

comments

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY

11 − 1 =