BestKids raportează creșteri semnificative ale comerțului on-line cu jucării. Compania clujeană și-a deschis și primul magazin off-line

fidget-spinner-blackComerțul on-line cu jucării se dezvoltă tot mai mult în marile orașe din România. Cei mai importanți cumpărători sunt tineri părinți, care știu să folosească tehnologia, iar cele mai căutate jucării sunt cele la modă în întreaga lume. De exemplu, în această perioadă, există comenzi mari pentru jucării de tip fidget spinner sau kendama, dar și jucării tehnologizate.

În România, patru la sută din tranzacțiile comerciale sunt derulate în mediul on-line, însă, în domeniul comerțului cu jucării, tranzacțiile on-line reprezintă opt la sută din total, după cum afirmă reprezentanții patronatelor din domeniu. Cifrele sunt confirmate și de principalii jucători din domeniu. În țara noastră, cele mai multe dintre comenzile on-line de cumpărare a jucăriilor încă vin din București, spune fondatorul uneia dintre cele mai mari platforme comerciale din România, George Șerban, care conduce grupul BestKids.

”Procentul celor care cumpără din București este în scădere din volumul total, dar în creștere în cifre absolute. Acest lucru ne bucură, pentru că nu dorim să creăm un monopol legat de București. Comenzile din marile orașe cresc. La lansare, apoi în 2009, și prin 2010, aveam peste 50 la sută dintre comenzi din București. Lucrurile s-au schimbat, iar acum undeva la 35 la sută dintre comenzi vin din București. Aceste oraș este urmat de Cluj, Timișoara, Constanța și alte mari orașe”, a spus George Șerban.

Comunitatea cu cea mai rapidă creștere a volumului comerțului on-line cu jucării este Clujul, urmată de Timișoara, mai spune George Șerban.

”Se simte că Clujul este un oraș cu o putere economică mai mare decât alte orașe din țară și de aici vine și locul 2 în clasamentul nostru. Contează puterea de cumpărare, educația de care o primesc clujenii și societatea, în general”, mai adaugă fondatorul BestKinds.

Profesioniștii în domeniul comerțului cu jucării spun că cea mai bună combinație pentru afacerile din acest domeniu este îmbinarea prezenței on-line cu cea off-line, în așa fel încât să se adreseze diferitelor tipuri de public, de la cel inovator la cel conservator. De aceea, BestKinds și-a deschis primul magazin fizic, în incinta Platinia Center.

Claudiu Pădurean

Comments

comments

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY

17 + fourteen =