Clever Taxi: Aproximativ două milioane de comenzi înregistrate anul acesta la Cluj

Cluj-Napoca este orașul care se dezvoltă într-un ritm accelerat în ultimii ani, iar cu festivaluri ca Untold s-a deschis și mai mult către turiști. Această dezvoltare este vizibilă și în statisticile Clever Taxi, cea mai mare aplicație de e-hailing din România, care în al doilea trimestru din acest an a înregistrat o creștere cu 37% a comenzilor față de primul trimestru al aceluiași an. Mai mult, numai în 2017, la Cluj, au fost procesate prin aplicația Clever Taxi aproximativ două milioane de curse.

În prezent, timpul mediu de sosire a unui taxi a scăzut la trei minute și 25 de secunde, față de trei minute și 55 de secunde cât se înregistra în 2016. În egală măsură, au crescut și comenzile realizate în oraș. Clever Taxi oferă utilizatorilor săi posibilitatea de a evalua șoferii de taxi cu care călătoresc. Ratingul mediu dat unui șofer este, în prezent, de 4.73 din 5 puncte posibile.

În ceea ce privește august, una dintre cele mai populare luni pentru concerte și festivaluri, oamenii au ales frecvent ca modalitate de deplasare în oraș Clever Taxi. Astfel, pe lângă utilizatorii obișnuiți, au fost înregistrate foarte multe comenzi plasate de participanți la Untold. Pe toată durata festivalului, a fost un număr maxim de 96 de comenzi procesate într-un minut prin intermediul aplicației.

La festival, cele mai populare locații au fost Parcul Central, Iulius Mall și Aeroportul Internațional „Avram Iancu”. Utilizatorii înregistrați în aplicație au fost atât din România, cât și din alte state. În total, persoane din 29 de țări au folosit în această perioadă Clever Taxi.

Nu în ultimul rând, popularitatea aplicației în Cluj este în creștere. Recent au fost înregistrate două noi companii de taxi: The Good Cab și Global Taxi. În total, șoferii de la 10 companii beneficiază de serviciile oferite de Clever Taxi.

Comments

comments

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY

five × 3 =