OPINIE. Gașca Zurli și mezelurile, o relație nepotrivită

De Titus Adrian, Welcome2Cluj.com

 

„Hai la Masă” – așa se numește concertul susținut la Cluj de trupa după care mor toți copiii de la 1 la circa 10 ani din România, Gașca Zurli. Muzică faină, culoare, distracție până la un moment-dat unde mi s-a tăiat filmul: pe scenă a urcat Șervețel –mascota firmei producătoare de mezeluri Caroli. Concert pentru copii și reclamă la mezeluri în aceeași propoziție pentru mine nu sună bine deloc.

Gașca Zurli a făcut un moment dedicat acestei mascote – un cântecel drăguț despre cum avem nevoie de șervețele la masă. Asta după ce la intrarea la spectacol au fost postate standuri de la Caroli la care putea câștiga nu mezeluri, ci o mascotă Șervețel de pluș dacă răspundeai la întrebarea „Care este produsul tău preferat de la Caroli”.  Nu sunt familiarizat cu produsele acestei firme și am intrat pe siteul lor. Intru pe Caroli.ro – produse și ce-mi văd ochii: pagina de net se deschide cu un copilaș drăguț cu un sandviș în mână, pe care tronează o bucată mare de parizer și cu scris de o șchiopă: „Te însoțește din copilărie”. Este clar – compania de mezeluri și-a stabilit clar targetul: copiii.  „Ne câștigăm clienții încă din copilărie” – acesta este principiul pe care l-au adoptat și marile companii de fast-food și de băuturi răcoritoare din America și de aceea la cantinele școlilor de peste ocean găsești standuri de Pizza Hut, McDonalds sau Coca Cola. Dacă pui un copil să aleagă între o salată și o pizza, ce credeți că va alege? Revenind la Caroli, e o țară liberă, fiecare firmă își poate stabili liber clientela și modalitățile de a-și face publicitate.

 

 

Jos pălăria pentru Gașca Zurli, dar

Jos pălăria pentru Gașca Zurli care a conceput un spectacol „Hai la masă” prin care încearcă să-i stimuleze să mănânce sănătos, pentru că despre asta a fost vorba până la un moment-dat în show-ul de la Cluj. Gașca Zurli este de departe cea mai cunoscută formație de muzică pentru copii din România și pe bună dreptate pentru că au niște cântece extraordinare. Respect! Dar,  după părerea mea este imoral din partea unei trupe precum e Gașca Zurli să promoveze mascota unei companii de mezeluri într-unul dintre spectacolele lor. Întrebați orice nutriționist ce înseamnă mezelurile pentru sănătatea adulților. Dacă nici pentru adulți nu sunt recomandate, gândiți-vă ce ar însemna asta pentru copii. Știu, veți zice că generația părinților acestor copii au trăit cu mezeluri. Este adevărat și eu am mâncat parizer cu Sana pe când eram mic, dar gândiți-vă ce se punea atunci în mezeluri și ce se pune acuma. Gândiți-vă cum erau atunci crescute animalele și cum sunt crescute acuma.

 

Citiți mai mult AICI

Comments

comments

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY

9 − 3 =