A fost stabilit traseul final al centurii metropolitane de ocolire

 

 

 

 

 

 

 

 

Primăria Cluj-Napoca a anunțat că a fost stabilit traseul final al viitoarei centuri de ocolire a zonei metropolitane. Centura va avea 38 de kilometri și 20 de noduri rutiere. 

Centura rutieră va fi, practic, o autostradă și va fi legată prin bretele rutiere de actuala rețea rutieră. În partea sa cea mai vestică, centura TransFeleacu se va conecta cu drumul european care leagă Clujul de Oradea, apoi va ocoli Gilăul pe la nord și se va conecta și cu Autostrada Transilvania. Comuna Florești va fi ocolită tot spre nord, apoi va intra în Cluj-Napoca în zona hypermarketului Cora.

Centura va traversa de la nord spre sud capătul cartierului Mănăștur, va merge spre Făget, cu noduri rutiere spre zona străzii Câmpului și spre cartierul Făget. Noua autostradă va traversa Calea Turzii, va ajunge în zona Coloniei Becaș, cartierul Borhanci și va ajunge în capătul cartierului Gheorgheni, în zona bazei sportive.

Centura va merge spre cartierul Sopor, apoi spre Someșeni, cu un nod în zona aeroportului și cu unul în zona Parcului Industrial Tetarom II. De acolo, traseul centurii va coincide cu actuala centură Cluj-Apahida, care va fi ridicată la rangul de autostradă.

Comments

comments

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY

4 × 4 =