Consiliul Județean Cluj continuă procesul de digitalizare a administrației județene, prin operaționalizarea unor noi funcții în aplicația „Ghișeul Unic” (https://public.cluj.archi/).
Lista noilor avize, necesare în cazul derulării unor lucrări în proximitatea sau care implică utilizarea drumurilor județene, pentru care documentația poate fi depusă online și care vor fi emise online de Consiliul Județean Cluj include:
– Cererea pentru emiterea Acordului Prealabil;
– Cererea pentru prelungirea Acordului Prealabil/Autorizației;
– Cererea pentru emiterea Autorizației de Amplasare și acces la drum;
– Cererea pentru emiterea Acordului de Vecinătate;
– Cererea pentru emiterea Avizului de Închidere Temporară a Circulației.
Aceste cinci noi facilități se adaugă celor deja puse la dispoziția clujenilor, prin care aceștia pot depune și obține online certificate de urbanism (CU) sau autorizații de construcție (AC), Consiliul Județean Cluj fiind primul din țară, din cele peste 3300 de autorități locale, care a oferit cetățenilor posibilitatea de a obține online aceste documente, valide din punct de vedere juridic.
Consiliul Județean Cluj a reușit să digitalizeze, până la acest moment, alte 13 categorii de documentații din domeniul urbanismului precum și 11 categorii de cereri emise de către ISU Cluj, urmând ca în perioada următoare să fie lansate și alte tipuri de documente.