RIVUS Cluj-Napoca, proiectul ambițios de reconversie urbană dezvoltat de companiile IULIUS și Atterbury Europe, anunță un parteneriat important cu retailerul grecesc JUMBO. Acesta va intra pentru prima dată pe piața din Cluj prin intermediul acestui proiect, aducându-și gama largă de jucării, articole pentru casă și produse sezoniere, foarte așteptate de locuitorii orașului.
Potrivit studiilor de piață și consultărilor publicului local, JUMBO se află în topul celor mai dorite branduri de către clujeni. Cu prețuri accesibile și o varietate impresionantă de produse, JUMBO și-a câștigat deja un loc important pe piața din România, cu 19 magazine deschise în orașe mari, precum București, Timișoara, Oradea și Iași. Odată cu deschiderea magazinului din cadrul RIVUS Cluj-Napoca, retailerul își consolidează poziția pe piața românească, venind în întâmpinarea cerințelor clujenilor.
„Suntem bucuroși să anunțăm primul retailer pe care îl vom aduce mai aproape de clujeni, prin proiectul RIVUS. JUMBO este un brand foarte așteptat, situându-se în top 3 cei mai doriți retaileri”, a declarat Oana Diaconescu, Head of Leasing la IULIUS.
Proiectul RIVUS este considerat una dintre cele mai mari investiții de reconversie urbană din România, cu o valoare de peste 500 de milioane de euro. Planul, desfășurat pe 14 hectare, va transforma o fostă platformă industrială într-un ansamblu modern, care va include cea mai mare suprafață de retail din țară, cu peste 145.000 mp închiriabili.
RIVUS se diferențiază prin conceptul său family-friendly și prin mixul de funcțiuni variate: de la spații de retail, la facilități culturale, de entertainment, birouri, un parc verde de 52.000 mp, zone de restaurante și cafenele cu vedere spre Someș. Printre atracțiile viitoare se numără și un centru de entertainment cu tehnologii cinematografice de ultimă generație, un cinema în aer liber și două clădiri industriale transformate în centre culturale.
Magazinul JUMBO din RIVUS se va întinde pe aproximativ 8.000 mp și va include o gamă largă de produse – de la jucării și articole pentru bebeluși, la produse de birotică, papetărie, decorațiuni și obiecte de uz casnic. „Considerăm prezența în proiectul RIVUS o oportunitate, cunoscând dorința clujenilor de a avea acces la produsele JUMBO”, a declarat Apostolos Vakakis, proprietarul rețelei de magazine.
Această extindere este un pas strategic pentru JUMBO, care urmărește să își mențină poziția dominantă pe segmentul retailului de jucării și produse de uz casnic în regiune, profitând de succesul deja înregistrat pe piața românească.