Numărul trimiterilor poştale a scăzut în ultimul an, reiese dintr-un studiu făcut de Autoritatea Naţională în Comunicaţii (ANCOM). Motivul este acela că românii preferă să comunice tot mai mult prin intermediul noilor tehnologii. Însă, în acelaşi timp, valoarea totală a serviciilor poştale prestate anul trecut a crescut, pentru că românii care încă mai trimit plicuri sau colete preferă serviciile poştale mai scumpe, dar mai rapide şi mai sigure, de genul celor de curierat, potrivit ClujToday.ro.
În total, românii au efectuat 554 de milioane de trimiteri poştale în 2016. Cele mai multe dintre acestea au fost reprezentate de corespondenţa comercială, de genul facturilor sau ofertelor publicitare. 552 de milioane de trimiteri poştale, adică 94 la sută din total, sunt trimiteri interne. Numărul total de trimiteri poştale a scăzut cu 15 la sută, faţă de 2015. Însă valoarea totală a serviciilor poştale a crescut cu 8 la sută în 2016 faţă de 2015, până la cifra de 2,6 miliarde de lei, mai menționează sursa citată.