73 la sută dintre clienții Companiei de Apă Someș își plătesc on-line facturile

Trimite și altora

Compania de Apă ”Someș” S.A., operator regional de apă aflat sub autoritatea Consiliului Județean Cluj, beneficiază tot mai mult de pe urma digitalizării serviciilor publice oferite cetățenilor.  Astfel, de la lansarea aplicației „MyCAS”, destinată, într-o primă etapă, plății online a facturilor de apă și canalizare, numărul de conturi și tranzacții realizate prin platformă a crescut în mod constant.

În prezent, 73% dintre clienții Companiei de Apă „Someș” efectuează plăți exclusiv online, iar numărul celor care folosesc casieriile este în continuă descreștere.

Creșterea constantă a numărului de utilizatori ai aplicației „MyCAS” este confirmată inclusiv de numărul mare al conturilor noi înregistrate în aplicație. Astfel, în primul semestru din 2023 au fost înregistrate cca. 3.100 de noi conturi, în creștere cu aproximativ 30% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Apetența tot mai mare a cetățenilor pentru folosirea platformei digitale „MyCAS” este justificată și de îmbunătățirile periodice aduse acesteia, prin adăugarea de noi funcții suplimentare: vizualizare și plată facturi, informare emitere facturi, notificări întreruperi de apă și avarii, autocitire index contor, încheiere sau reziliere de contracte, transmitere sesizări etc.

Aplicația „MyCAS” este disponibilă gratuit și poate fi accesată de pe site-ul www.casomes.ro ​sau de pe dispozitive mobile, din App Store și Google Play.

Comments

comments

Nu sunt comentarii

LEAVE A REPLY