SMSO, platformă SaaS românească specializată în servicii de mobile marketing și SMS pentru companii, anunță că în 2024 va depăși borna de 1,5 milioane de euro cifră de afaceri. Compania a înregistrat deja o creștere cu 56% în primul semestru din 2024, în comparație cu aceeași perioadă din anul precedent.
În prima jumătate a anului 2024, SMSO a înregistrat o creștere de 56% a cifrei de afaceri comparativ cu S1 2023, de la 440.000 de euro la 690.000 de euro. Compania prognozează atingerea unei cifre de afaceri de aproape 1,5 milioane de euro pentru acest an.
SMSO a fost lansată în 2019 și a devenit rapid unul dintre jucătorii cheie în industria de mobile marketing. Oferă, în prezent, integrare cu soluții precum Gomag, MerchantPro, MEFI, iStoma, Prestashop, WooCommerce sau Magento. Mai mult, are parteneriate cu peste 250 de companii de profil la nivel mondial, ceea ce permite găsirea celor mai bune rute în timp real pentru mesajele partenerilor. Conform datelor companiei, mesajele trimise prin SMS au o rată de deschidere de până la 98%.
„Le mulțumim partenerilor noștri pentru încrederea acordată și ne bucurăm că le suntem alături pentru a le transmite mesajele către sute de mii și milioane de oameni. Încă de la debut ne-am propus să oferim o soluție solidă, ușor de folosit și cu cele mai valoroase opțiuni pentru activitatea partenerilor. Furnizăm, în prezent, o platformă SaaS modernă și intuitivă care îi ajută pe cei peste 700 de clienți activi lunar să își dezvolte afacerile prin campanii de marketing eficiente”, a declarat Cătălin Sporiș, Co-Founder & CEO, SMSO.
Planurile pe termen lung ale companiei includ extinderea portofoliului de servicii și implementarea de noi tehnologii care să răspundă cât mai bine cerințelor unei piețe în continuă evoluție. Și pentru a sărbători performanța din 2024, SMSO anunță că este activă campania Summer Vibes 2024 din 15 iulie prin care oferă vouchere de 1.000 de SMS-uri pentru toți cei care își creează un cont pe platformă până pe 31 august 2024.
În ciuda diminuării comunicării prin SMS între utilizatori obișnuiți, pentru că aceștia se orientează către platforme digitale, acest mediu este încă unul vital pentru comunicările B2C. Spre deosebire de notificările transmise pe e-mail, comunicarea prin SMS este un mijloc de comunicare mai eficient. Mesajele SMS sunt citite în primele câteva minute de la primire și pot fi recepționate și sunt accesibile indiferent dacă există sau nu conexiune la internet. Sunt astfel preferate mai ales în situațiile în care timpul de reacție face diferența, cum ar fi furnizarea de statusuri pentru tranzacții financiare, comunicări cu privire la activitatea pe conturile digitale, detalii logistice despre starea comenzilor sau remindere pentru orice tip de programare.
Anul acesta, SMSO alături de Asociația Susține Sportul a susținut financiar echipa de volei ACS LifeGames București, dar a asigurat și serviciile de SMS pentru comunicările privitoare la organizarea în premieră a Cupei și Supercupei Asociației Municipale de Volei (AVMB) U13 Ediția #1 2024.