50 de experți internaționali participă la How to Web

În mai puțin de o lună, conferința How to Web aduce în premieră în București peste 50 de experți de talie internațională, specializați în creșterea de produse digitale de la zero la adevărate succese globale. Timp de două zile, 30 și 31 octombrie, speakerii vor prezenta în fața unui public internațional cele mai inspiraționale povești și cele mai bune sfaturi pentru un impact real în dezvoltarea oricărei afaceri.

La cea mai nouă ediție How to Web vor participa Sean Ellis (cel care a introdus în piață termenul de „growth hacking” și a crescut afaceri precum Dropbox sau EventBrite), Michael Perry (director al Kit la Shopify), April Dunford (director general la Ambient Strategy și expert în poziționare de piață), Sean Sheppard (fondator GrowthX și GrowthX Academy) și Bob Moesta (fondator și președinte al Re-Wired Group) și mulți alții. 

Experții vor prezenta metodologii, tactici și strategii de lucru prin care idei ca Dropbox, Revolut, Booking.com sau Shopify au crescut de la afaceri locale la business-uri globale, cu zeci sau sute de milioane de utilizatori. În centrul fiecărei idei de succes a stat însă produsul, îmbunătățirea lui și adaptarea la nevoile utilizatorilor.

Pe cele patru scene ale How to Web, peste 1.500 de participanți vor avea acces la cele mai bune sfaturi despre cum să creezi și crești afaceri de succes, prin perspectiva unică a celor care au construit afaceri globale. Aici intervine componenta de growth hacking, metodologia care ajută o afacere să ia decizii rapide, cu impact transformativ și rezultate maxime.

Pe scenele dedicate aprofundării subiectului de creștere a afacerilor digitale vor urca speakeri ca Sean Ellis – care va discuta despre growth hacking, April Dunford – care, cu experiență în lansarea a peste 16 produse internaționale, va vorbi despre poziționarea de produs sau Sean Sheppard – antreprenor în serie, fondator GrowthX, care lucrează cu startup-uri din diverse piețe și care va adresa un concept esențial: product/market fit. Toți vin în premieră în România, ca multe alte nume de pe agendă, precum Udit Batra – responsabil de produs și interpretarea datelor la Booking.com, Dave Hogue – UX Design Lead la Google, sau Paolo Ertreo – Product Designer la Dropbox. 

Idei, sfaturi și cea mai mare competiție de startup-uri din regiune

Anul acesta, competiția Startup Spotlight, cea mai mare competiție de startup-uri din regiune, va aduce laolaltă peste 200 de startup-uri tech care vor concura pentru marele premiu: o investiție de 125.000 de euro. Totodată, valoarea totală a premiilor este de un milion de euro. Startup-urile interesate să intre în această cursă pot aplica până la 10 octombrie 2019. Cele mai promițătoare trei afaceri, care vor câștiga premiile pentru „Cel mai bun startup”, „Cel mai bun pitch” și „Premiul pentru cea mai bună inovație”, vor beneficia și de acces la conferința TechCrunch Disrupt Berlin, precum și de un stand de prezentare și șansa de a concura în competiția Startup Battlefield. Aceasta din urmă este una dintre cele mai importante conferințe de tehnologie și antreprenoriat din lume.

Nu în ultimul rând, așa cum How to Web și-a obișnuit participanții, nu va lipsi componenta de networking. Vor fi prezenți peste 1.500 participanți, peste 50 experți de talie internațională, investitori, fondatori de startup-uri, dezvoltatori de produse, marketeri, freelanceri și nu numai. Participanții la ediția 2019 a conferinței vor descoperi cele mai noi idei din tehnologie și dezvoltare de produs, dar și tendințele care vor guverna lumea în următorii ani.

Comments

comments

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY

five × 2 =