2020 ar putea aduce un nou record al vânzărilor on-line

Trimite și altora

Valoarea comerțului electronic din România ar putea depăși în acest an pragul psihologic de cinci miliarde de euro. Creșterea, față de anul 2019, este mai mare de 20 la sută, când volumul comerțului on-line a fost de aproximativ patru miliarde de euro. Tendința de creștere a fost impulsionată de pandemia de coronavirus.

Închiderea temporară a centrelor comerciale, măsurile de distanțare socială și restricțiile menite să limiteze răspândirea coronavirusului au schimbat modul de a face comerț. Un volum tot mai mare de tranzacții se mută în on-line. Românii își cumpără pe de Internet cosmetice, aparate electrocasnice sau gadgeturi. De asemenea, mulți își cumpără haine de pe on-line. Există și o diferență de comportament de consum între marile orașe. În București, de exemplu, este realizat cel mai mare volum al comerțului on-line cu îmbrăcăminte.

În Cluj-Napoca, un oraș cu o comunitate de 26.000 de IT-ști și 100.000 de studenți, predomină achizițiile de gadgeturi. În Timișoara, a crescut foarte mult comerțul cu electrocasnice, iar în Iași comerțul cu produse de îngrijire a corpului.

Comments

comments

SHARE
Previous articlePoate angajatorul obliga angajații să se testeze 
pentru Sars-Cov2? Cine suportă costurile?
Next articleUBB și Banca Transilvania își întăresc parteneriatul strategic
ClujInsider.ro este o publicație dedicată mediului de afaceri clujean. Publicația noastră își propune să reflecte cât mai fidel și cu o acuratețe cât mai mare evoluțiile din economia locală. ClujInsider.ro oferă știri și analize care acoperă subiectele de business. Redacția ClujInsider.ro este formată din jurnaliști cu experiență de cel puțin 20 de ani, care promovează bunele practici în domeniul mass-media.

Nu sunt comentarii

LEAVE A REPLY

four − three =