Nestle a investit 320 de milioane de euro în comunitățile de fermieri

Trimite și altora

La peste 10 ani de la lansarea NESCAFÉ® Plan, compania Nestlé anunță rezultatele obținute sub umbrela programului de sustenabilitate. Între 2010 și 2020, Nestlé a investit peste 320 milioane de euro în proiecte de susținere a producției sustenabile de cafea, a distribuit 235 milioane de arbori de cafea în întreaga lume și a ajutat peste 900.000 de fermieri să cultive și să producă mai multă cafea de calitate superioară.

De asemenea, compania a fost implicată în dezvoltarea a 15 noi variante de arbori de cafea (10 variante de Arabica și 5 variante de Robusta) cu o rezistență mai mare și un randament mai ridicat. În plus, pentru a asigura expertiza necesară, compania a implicat în acest proces 230 de agronomi parteneri.

Sustenabilitatea materiei prime
În 2020, 75% din cafeaua folosită în producția NESCAFÉ® a fost obținută în mod sustenabil, depășind astfel obiectivul asumat în 2010, de 70%. În comparație cu 2019, compania raportează o creștere de 10% în ceea ce privește materia primă obținută sustenabil.

Îmbunătățirea condițiilor de viață
Prin intermediul NESCAFÉ® Plan, Nestlé le oferă fermierilor acces la resurse educative, cu ajutorul cărora aceștia învață cum să-și diversifice veniturile prin creșterea altor culturi, pe lângă arborii de cafea. În acest fel, comunitatea locală se poate dezvolta mai ușor și mai repede, iar NESCAFÉ® se asigură că fiecare pas din procesul de producție se desfășoară în conformitate cu cele mai înalte standarde.

În plus, datorită implicării sale constante, compania și-a adus aportul în îmbunătățirea unor condiții economice din patru țări producătoare de cafea (Mexic, Coasta de Fildeș, Honduras și Vietnam). De asemenea, NESCAFÉ® monitorizează și lucrează constant pentru a îmbunătăți drepturile muncii, obiectiv pe care compania l-a atins în Mexic și Filipine.

Reducerea impactului asupra mediului
De la implementarea NESCAFÉ® Plan în 2010 și până acum, în raport cu fabricarea fiecărei tone de produs, compania a înregistrat o reducere de 46% la nivelul emisiilor de carbon (cu 11% peste obiectivul setat în 2010) și o reducere de 53% a consumului de apă (cu 18% peste obiectivul setat în 2010). Diminuarea consumului de apă a fost posibilă datorită cantităților reduse utilizate în fabrici și în procesul de irigare al culturilor de cafea. De asemenea, NESCAFÉ® a contribuit în mod activ la îmbunătățirea biodiversității în culturile de cafea prin intermediul programelor de interplantare.

„Acum, când sărbătorim cei 10 ani de reușite ai NESCAFÉ® Plan, dorim să acordăm recunoaștere partenerilor noștri, de la fermierii care cultivă și culeg boabele de cafea atent selecționate, centrele de cercetare-dezvoltare care asigură rețelele potrivite pentru fiecare gust, specialiștii care ne oferă consultanță pentru practicile agricole, consumatorii noștri care, prin alegerile lor, ne ajută să protejăm viitorului cafelei” a declarat Atana Skalko, BEO Beverages South East Market.

De asemenea, până la finalul acestui an, compania va publica noul Plan de Sustenabilitate. Alături de parteneri precum Rainforest Alliance și 4C Services, NESCAFÉ® continuă să își ajusteze rezultatele pe măsură ce progresează, prin măsurarea constantă a impactului acțiunilor sale și prin raportarea progreselor în mod transparent. În plus, compania anunță un nou obiectiv de sustenabilitate: până în 2025, NESCAFÉ® își propune să obțină în mod sustenabil 100% din cafeaua folosită.

Ce mai urmează în 2021, în România
Începând cu această lună, rețetele neschimbate NESCAFÉ® sunt disponibile într-un nou design: compania lansează etichete noi pentru întreaga linie de cafea solubilă din România. Aceasta include o varietate de produse, de la bine-cunoscutul NESCAFÉ® Brasero® și până la NESCAFÉ® Crema, NESCAFÉ® Strong și NESCAFÉ® Decaf. Toate produsele sunt obținute din boabe de cafea cultivate și procesate în mod sustenabil sub umbrela NESCAFÉ® Plan.

Lansarea noilor etichete marchează și începutul unei noi campanii NESCAFÉ®- Momentul tău perfect de dimineață – care își propune să readucă în atenția consumatorilor importanța pe care o clipă de liniște o are în rutina zilnică. De peste 26 de ani,  NESCAFÉ® însoțește diminețile românilor, iar în aceste vremuri, mai mult ca oricând, îi încurajează să își creeze momentul perfect de dimineață, oricum ar arăta el, pentru a începe ziua cu energie și optimism și pentru a face față tuturor provocărilor.

În prezent, 1 din 7 cești de cafea băută în lume este NESCAFÉ®. Cu peste 80 de ani de experiență, Nestlé se concentrează pe sustenabilitate și calitatea produsului, în egală măsură. NESCAFÉ® este printre liderii eforturilor de reciclare a ambalajelor și de reducere a emisiilor de carbon cu scopul de a neutraliza impactul pe care acțiunile companiei îl au asupra mediului. Inițiativele planului de sustenabilitate NESCAFÉ® sunt prezente în peste 15 țări, sprijinind fermierii în activitatea lor, oferind suport comunităților locale și contribuind la reducerea amprentei brandului asupra mediului.

Comments

comments

SHARE
Previous article2 878 cazuri noi de persoane infectate cu SARS-CoV-2, în ultimele 24 de ore, în România
Next articleCreștere de peste 80% a vânzărilor, pentru magazinul online Farmec
ClujInsider.ro este o publicație dedicată mediului de afaceri clujean. Publicația noastră își propune să reflecte cât mai fidel și cu o acuratețe cât mai mare evoluțiile din economia locală. ClujInsider.ro oferă știri și analize care acoperă subiectele de business. Redacția ClujInsider.ro este formată din jurnaliști cu experiență de cel puțin 20 de ani, care promovează bunele practici în domeniul mass-media.

Nu sunt comentarii

LEAVE A REPLY

20 − 10 =