Campionatul European de Fotbal sporește vânzările Foodpanda

Trimite și altora

Potrivit Foodpanda,  platformă de comenzi și livrări rapide, în ultimele trei săptămâni, peste 40% din totalul comenzilor înregistrate au fost plasate în intervalele orare ale transmisiunilor meciurilor de fotbal care se desfășoară în această perioadă.

În topul celor mai comandate preparate culinare de către clienți în intervalul de timp aferent meciurilor au fost cele din categoria fast-food și pizza, urmate de preparate din bucătăria europeană, internațională, dar și românească. Cea mai mare comandă de mâncare a fost plasată la un restaurant din București, în valoare de 830 lei și a inclus burgeri, paste și alte tipuri de preparate.

În ceea ce privește produsele din oferta retailerilor parteneri, cele mai comandate produse în perioada de timp menționată s-au aflat: apa, diverse sortimente de bere, produse de tutungerie, dar și gustări complementare servirii berii.

Din datele companiei, în topul orașelor care au generat cele mai multe comenzi în timpul orelor de difuzare a meciurilor au fost: București, Cluj-Napoca, urmate de Galați, Târgu Mureș și Oradea. De asemenea, cel mai aglomerat interval de livrare a comenzilor a fost cel cuprins între orele 19:00 – 20:00, românii preferând să comande mâncare și produse acasă.

Comments

comments

SHARE
Previous articleCazurile noi de COVID-19 înregistrează o creștere
Next articleA început asfaltarea pe drumul județean 109A Cibăncuța – Ciubanca
ClujInsider.ro este o publicație dedicată mediului de afaceri clujean. Publicația noastră își propune să reflecte cât mai fidel și cu o acuratețe cât mai mare evoluțiile din economia locală. ClujInsider.ro oferă știri și analize care acoperă subiectele de business. Redacția ClujInsider.ro este formată din jurnaliști cu experiență de cel puțin 20 de ani, care promovează bunele practici în domeniul mass-media.

Nu sunt comentarii

LEAVE A REPLY

17 − twelve =