LifeBox investește peste 900.000 de euro într-o nouă unitate de producție

Trimite și altora

LifeBox, liderul pieței de healthy food delivery din România, se extinde și își mută activitatea într-o nouă unitate în București, pentru care compania a alocat o investiție totală de peste 900.000 de euro. Start-up-ul își menține strategia de creștere pe piață, iar noua unitate va asigura mărirea capacității de producție cu 200%.

Noul spațiu din Capitală este situat în Complexul Apaca, pe Bulevardul General Vasile Milea, cu o suprafață de producție de 1500 mp, la care se adaugă 500 mp pentru zona de birouri. În bucătăria LifeBox sunt preparate în fiecare zi 8 tipuri de meniuri – Optim, Vegan, Veggie, Fish, Lactose-Free, Sport, Pork-Free & Keto – ce pot fi comandate zilnic sau în avans pe o perioadă de până la 3 luni în București & Ilfov, Cluj & Florești și Oradea.

Pentru pregătirea meniurilor variate sunt folosite peste 500 de ingrediente diferite, atent selecționate, care satisfac o paletă diversă de gusturi, dar și de nevoi nutriționale diferite. Toate produsele care intră în bucătăria LifeBox sunt testate în prealabil, pentru a oferi întotdeauna clienților preparate cu ingrediente fresh, de cea mai bună calitate. Ingredientele provin atât de la producători locali certificați, cât și de la distribuitori sau importatori consacrați, ce respectă normele de calitate promovate de LifeBox.

În 2021, cele mai căutate meniuri au fost cele slab-calorice, fapt datorat și contextului actual, în care munca de acasă a determinat o activitate fizică mai restrânsă.

LifeBox continuă strategia de dezvoltare și pe piața din Ungaria

Compania menține ritmul de creștere pe piața de livrare de mâncare sănătoasă din România și își propune să își extindă serviciile de livrare și în alte orașe față de cele în care activează în prezent, respectiv București, Ilfov, Cluj, Florești și Oradea. Totdată, LifeBox își concentrează atenția pe dezvoltarea conceptului FrissBox. Lansat în vara acestui an, FrissBox este echivalentul LifeBox pe piața din Ungaria, cu sprijinul a doi specialiști locali.

De asemenea, este vizată introducerea unui nou software de logistică, menit să optimizeze rutele și timpii de livrare, de la punctul din care se livrează, până la adresele clienților, astfel încât aceștia să poată beneficia de aceleași servicii la o calitate superioară.

LifeBox a sporit și măsurile de prevenție din această perioadă, pentru a-și desfășura activitatea în cele mai sigure condiții, atât pentru clienți, cât și pentru angajați.

Au fost suplimentate procesele de dezinfecție a zonelor de lucru, recepție marfă, mașinilor de transport și orice spațiu ce intră în contact cu angajații LifeBox. S-au creat noi fluxuri operaționale, atât pe departamentele de producție, cât și pe cele de livrare, pentru diminuarea contactului cu factori externi.

Livrarea este realizată contactless, iar ambalajele care erau acceptate pentru reciclare au fost înlocuite cu ambalaje 100% biodegradabile

Comments

comments

Nu sunt comentarii

LEAVE A REPLY