Creșteri semnificative ale afacerilor companiilor care vând flori on-line

Trimite și altora

Anul 2021 a adus creșteri importante ale afacerilor companiilor care se ocupă cu comerțul on-line cu flori. Și aceasta pentru că clienții au descoperit că este mai comod și mai eficient să trimită flori cu ajutorul curierilor, mai ales dacă destinatarele acestor buchete se află în alte localități. Experții se așteaptă la noi creșteri și în acest an.

Comerțul electronic a cunoscut creșteri accelerate de la debutul pandemiei, iar transformarea digitală a afacerilor va susține acest tip de creștere sunt de părere experții. Volumul comerțului cu mâncare, cel cu produse electronice, cu cosmetice sau cu produse destinate amenajărilor interioare au fost printre segmentele care au performat. Însă au cunoscut creșteri spectaculoase și segmente precum comerțul cu cărți sau comerțul electronic cu flori. În anul 2021, în domeniul comerțului electronic cu flori, creșterea medie a fost de aproximativ 18 la sută, însă actorii economici care erau pregătiți pentru acest fenomen au realizat creșteri și mai consistente, spune reprezentanta celei mai mari florării on-line din România, Magnolia.ro, Ioana Molnar, prezentă la Via Cluj TV.

 

Clienții își pot alege de pe site buchetul dorit, aleg adresa de livrare, plătesc, iar curierii livrează florile în aceeași zi. Acest sistem a permis oamenilor să trimită flori celor dragi, chiar dacă nu se află în aceeași localitate cu ei. Acest fenomen de creștere se va manifesta și mai mult, spun experții.

Comments

comments

SHARE
Previous articlePeste 8 000 de cazuri noi de COVID-19, în 24 de ore, în România
Next article986 tone de material antiderapant, folosite pe drumurile județene
ClujInsider.ro este o publicație dedicată mediului de afaceri clujean. Publicația noastră își propune să reflecte cât mai fidel și cu o acuratețe cât mai mare evoluțiile din economia locală. ClujInsider.ro oferă știri și analize care acoperă subiectele de business. Redacția ClujInsider.ro este formată din jurnaliști cu experiență de cel puțin 20 de ani, care promovează bunele practici în domeniul mass-media.

Nu sunt comentarii

LEAVE A REPLY

3 + fourteen =