Canalele de comunicare cu clienții ale Eon Energie, indisponibile între 29 iulie – 1 august

Trimite și altora

Eon Energie își va opri, temporar, canalele de comunicare cu clienții. Reprezentanții companiei afirmă că este vorba de lucrări de mentenanță.

Acestea vor avea loc în intervalul 29 iulie – 1 august. Canalele de comunicare directă cu clienții: Call Center, E.on Chat și magazinele E.on, respectiv platforma digitală E.on Myline sunt inaccesibile în acest interval de timp și, astfel, operațiuni precum verificare sold, plată facturi, transmitere facturi etc. vor fi afectate.  

Pe durata lucrărilor de mentenanță:

  • Accesarea contului E.on Myline va fi indisponibilă; 
  • Alte servicii online vor funcționa cu intermitențe sau nu vor fi accesibile, de ex. eon.ro/contact;
  • Serviciul Call Center este nefuncțional; 
  • Magazinele E.on vor fi închise publicului;
  • Echipa de consultanți de pe E.on Chat va fi indisponibilă;
  • Facturile emise nu vor putea fi transmise; 
  • Se pot face plăți ale facturilor, dar acestea vor fi procesate ulterior;
  • Linia telefonică dedicată clienților care beneficiază de asistență tehnică este funcțională 24/7 și poate fi accesată sunând la 0232.421.999 (doar de către clienții care au contractat E.ON Serv Express, E.on Life și E.on Cool, precum și servicii de furnizare gaze naturale/energie electrică care au și componentă de asistență tehnică pentru a semnala defecțiuni la instalația electrică/de încălzire și la centrala termică).

Comments

comments

Nu sunt comentarii

LEAVE A REPLY