Marcaje rutiere pe aproape 340 km de drum, la nivelul județului Cluj

Trimite și altora

În perioada august – noiembrie 2023, la nivelul județului Cluj, au fost executate marcaje rutiere pe 25 de drumuri sau sectoare de drumuri județene, cu o lungime însumată de 339,696 km.

Scopul acestor lucrări este de a asigura o circulaţie rutieră optimă, în condiţii de siguranţă.

Astfel, au fost executate lucrări de marcaje rutiere longitudinale, axiale, de separare a sensurilor de mers, dar și marcaje marginale, pe următoarele drumuri și sectoare de drumuri județene:
– DJ 161E (DJ 172A) Habadoc – Buza – Feldioara – DJ 161F, pe un sector de drum în lungime de 16,971 kilometri, de la km 8+000 la km 24+971;
– DJ 161J (DN 16) – Roșieni – Geaca – DJ 109C, pe un sector de drum în lungime de 7,1 kilometri, de la km 0+000 la km 7+100;
– DJ 107F Luncani – limită cu județul Alba, un sector de drum în lungime de 4,51 kilometri, de la km 9+860 la km 14+370;
– DJ 105T Popești – Corușu – Săliștea – Nouă – Săliștea Veche, un sector de drum în lungime de 14,053 de kilometri, de la km 3+447 la km 17+500;
– DJ 103T Feleacu, un sector de drum în lungime de 2,45 kilometri, de la km 0+000 la km 2+450;
– DJ 161D Jichișu de Jos, un sector de drum în lungime de 3,7 de kilometri, de la km 0+000 la km 3+700;
– DJ 161D Ceaba – Cutca – Sânmărtin – Târgușor, un sector de drum în lungime de 13,459 kilometri, de la km 39+912 la km 56+367;
– DJ 161H Suatu, un sector de drum în lungime de 4 kilometri, de la km 0+000 la km 4+000;
– DJ 161K (DN 16) – Bărăi – Sava – Mureșenii de Câmpie – Chiriș, un sector de drum în lungime de 20,12 kilometri, de la km 0+000 la km 20+120;
– DJ 150 Mociu – Chesău, un sector de drum în lungime de 4,343 kilometri, de la km 40+300 la km 44+643;
– DJ 108C Gârbău – Aghireșu – Leghia, un sector de drum în lungime de 22,45 de kilometri, de la km 5+600 la km 28+050;
– DJ 108N Aghireșu – limită cu județul Sălaj, un sector de drum în lungime de 2,8 kilometri, de la km 0+000 la km 2+800;
– DJ 103V (DJ 107P) Someșu Rece – Stolna – Vlaha – Vălișoara, un sector de drum în lungime de 13,4 kilometri, de la km 0+000 la km 13+400;
– DJ 107N (DJ 107P) – Gura Râșca, un sector de drum în lungime de 7,588 de kilometri, de la km 28+612 la km 36+200;
– DJ 107S Gura Râșca – Măguri Răcătău, un sector de drum în lungime de 11 kilometri, de la km 0+000 la km 11+000;
– DJ 109 Răscruci – Borșa – Vultureni – Fodora – Așchileu Mare – Așchileu Mic, un sector de drum în lungime de 32,67 de kilometri, de la km 0+000 la km 32+670;
– DJ 109V Pădureni – Satu Lung – Giula, un sector de drum în lungime de 12,46 de kilometri, de la km 2+930 la km 15+390;
– DJ 105S centura ocolitoare Vâlcele-Apahida – Pata – Boju, un sector de drum în lungime de 7,61 de kilometri, de la km 7+590 la km 15+200;
– DJ 103G Gheorgheni – Aiton – Tureni – Săndulești – Cheia – (DN 75) – Moldovenești – Podeni, un sector de drum în lungime de 43,272 de kilometri, de la km 13+200 la km 56+472;
– DJ 107L Turda – Săndulești – Petreștii de Jos, un sector de drum în lungime de 13,83 de kilometri, de la km 0+000 la km 13+830;
– DJ 103Z Micești – Tureni, un sector de drum în lungime de 12,375 de kilometri, de la km 6+600 la km 18+975;
– DJ 161B Turda – Ploscoș – Călărași – Călărași Gară, un sector de drum în lungime de 13,125 de kilometri, de la km 11+419 la km 24+544 și un sector de drum în lungime de 13,31 kilometri, de la km 28+320 la km 41+630;
– DJ 109C Gherla – Fizeșu Gherlii – Sântioana – Geaca – DN 16, un sector de drum în lungime de 37,8 kilometri, de la km 1+400 la km 39+200;
– DJ 161F Valea Caldă – Cătina, un sector de drum în lungime de 5,3 kilometri, de la km 0+000 la km 5+300.

De asemenea, au fost realizate treceri de pietoni pe raza localităților Frata, Ceanu Mare și Bolduț (DJ 150), Someșu Rece, Stolna și Vălișoara (DJ 103V), Feleacu (DJ 103T) și Gheorgheni (DJ 103G ).

Lucrările de marcaje și semnalizare rutieră au fost executate în regie proprie cu personalul, utilajele și materialele Direcției de Administrare Drumuri Județene din cadrul Consiliului Județean Cluj, numai în condiții meteorologice favorabile desfășurării acestui tip de lucrări.

Comments

comments

Nu sunt comentarii

LEAVE A REPLY