O companie care produce software în Cluj, divizia de specialitate a companiei de pariuri sportive BetFair, s-a gândit la o modalitate inedită de a promova caritatea. Reprezentanții ei au lansat competiția Walking Month. Echipe formate din câte trei persoane au fost stimulate să meargă cât mai mult pe jos, iar pașii lor au fost contabilizați cu ajutorul unor brățări electronice. Pentru fiecare pas, compania a decis să doneze o anumită sumă, pentru susținerea a 10 copii cu dizabilități care învață la Grădinița Malteză. Demersul a fost susținut și de membrii echipei de baschet masculin U-BT, precum și de membrii Napoca Rally Academy, dar și de alte companii private, potrivit SportinCluj.ro.
Scopul campaniei Walking Month a fost acela de a promova un stil de viață sănătos, de a stimula caritatea și de a promova spiritul responsabilității față de societate. În această campanie s-au înrolat 1.444 de clujeni, care au făcut într-o lună mai mult de 480.000.000 de pași. Cei care au participat spun că s-au simțit foarte mulțumiți. Unii dintre participanți au privit această provocare drept o oportunitate de a face bine semenilor lor.