Schimbări în managementul Vitacom

Trimite și altora

Vitacom Electronics, companie specializată în producerea și furnizarea de produse și accesorii electronice, anunță pentru prima jumătate a acestui an o cifră de afaceri de 23 de milioane de lei, în scădere cu 8% față de aceeași perioadă a anului trecut (25 de milioane de lei). Pentru a minimiza efectele pandemiei asupra afacerii, Vitacom a luat din timp toate măsurile necesare de reducere a cheltuielilor, ceea ce a influențat pozitiv profitabilitatea. Mai mult, Aviva Vita a preluat începând cu 1 iunie poziția de Director Executiv Administrativ din cadrul companiei și aduce o strategie nouă de organizare a activității administrative și nu numai, sporind productivitatea.

Aviva Vita va avea în subordine directă departamentele de Resurse Umane, Support IT, Marketing, Financiar, Asigurarea Calității și PR, și păstrează în continuare conducerea top managementului (Watchdog Committee). Din noua poziție, aceasta își propune să reorganizeze și reinventeze activitățile din cadrul companiei, cu scopul eficientizării sarcinilor și creșterii productivității atât a departamentelor, cât și a angajaților.

A început cu schimbări pentru departamentul de Resurse Umane, unde pe lângă faptul că au fost aduși colegi noi în echipă, este pus un accent deosebit pe satisfacția și evaluarea personalului existent. Acest lucru se face prioritar prin focus grupuri și feedback 360 grade, pentru o îmbunătățire a nivelului de entuziasm al angajaților, cu rezultate excelente în activitatea de zi cu zi.

„Sunt încrezătoare în faptul că prin această reorganizare la care am lucrat de ceva timp vom reuși să fim mai aproape de personal, pentru a ne atinge obiectivele majore de grup. În mod evident, va fi un focus mult mai mare pe fiecare departament și divizie în parte. Sunt de părere că industria noastră nu respectă tradiția, ci inovația, din acest motiv fiecare moment fructificat poate aduce plus valoare și suntem puși în postura în care trebuie să gândim mereu cu un pas înaintea curentului, lucru pe care noi, la Vitacom, vreau să îl facem.

Îmi doresc să avem cu toții o atitudine proactivă, orientată către rezultate, iar în mod deosebit îmi propun să devenim o echipă puternică, unită, dornică să depășească rezultatele zilei de ieri și să valorifice orice moment de dezvoltare. Prin intermediul noilor planuri de organizare și restructurare a departamentelor pe care le am de acum în subordine, îmi doresc să creștem productivitatea companiei și, în egală măsură, gradul de satisfacție al angajaților. De aceea, alături de colegii mei, îmi doresc să aducem un suflu nou în companie, o atmosferă pozitivă, de care să ne bucurăm cu toții”, a declarat Aviva Vita, Director Executiv Administrativ în cadrul Vitacom Electronics.

În urma noilor măsuri implementate, compania a înregistrat rezultate excelente în ultimele luni. Astfel, în topul celor mai căutate produse din prima jumătate a acestui an s-au aflat termometrele, lămpile sterilizatoare, gelurile de curățare și, bineînțeles, stabilizatoarele, acumulatorii, cablurile și produsele din categoria de iluminat. Mai mult, compania a înregistrat și o creștere a valorii coșului mediu de cumpărături cu 25% față de aceeași perioadă a anului trecut și astfel a ajuns la 140 lei în cazul clienților B2C.

Vitacom estimează că pentru anul 2020 va avea o cifră de afaceri în creștere față de 2019, simțindu-se deja în ultimele luni o reluare a trendului crescător din ultimii ani.

Vitacom Electronics a fost înființată în anul 1991 și este una dintre cele mai mari companii și cei mai de încredere parteneri în domeniul produselor și accesoriilor electronice. Compania a fost fondată de Vasile Andrei Vita, din pasiune pentru produse și accesorii electronice și pentru noi provocări. Prin profesionalism, siguranță și flexibilitate, Vitacom Electronics a câștigat fidelitatea și aprecierea clienților și, totodată, a reușit să se impună pe piață datorită prețurilor competitive și calității produselor.

Calitatea serviciilor Vitacom Electronics a fost răsplătită prin aprecieri la nivel internațional și național, firma deținând distincția Internațional Gold Star for Quality, certificate ISO 9001:2008, ISO14001:2004, OHSAS 18001:2007, precum și numeroase titluri acordate de Camerele de Comerț și Industrie. În plus, de-a lungul timpului compania a dezvoltat două branduri proprii: WELL și CHROME, recunoscute la nivel național, și a dezvoltat parteneriate durabile cu branduri recunoscute la nivel mondial precum: GP Batteries, Nedis, Maxell, Goobay, Fixpoint, ProsKit, NGS, Trevi, Intellinet, G3Ferrari, Girmi, Stanley, Sandberg.

Comments

comments

SHARE
Previous articleMăști de protecție pentru persoanele defavorizate din județul Cluj
Next article1 504 cazuri noi de COVID-19, în 24 de ore și 38 de morți la nivel național
ClujInsider.ro este o publicație dedicată mediului de afaceri clujean. Publicația noastră își propune să reflecte cât mai fidel și cu o acuratețe cât mai mare evoluțiile din economia locală. ClujInsider.ro oferă știri și analize care acoperă subiectele de business. Redacția ClujInsider.ro este formată din jurnaliști cu experiență de cel puțin 20 de ani, care promovează bunele practici în domeniul mass-media.

Nu sunt comentarii

LEAVE A REPLY

19 − six =