Cafeaua Starbucks, livrată acasă

Trimite și altora

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Unul dintre cele mai cunoscute lanțuri de cafenele, Starbucks, s-a adaptat la noile condiții create de pandemia de coronavirus. Cafeaua Starbucks este acum livrată și acasă. Brandul este deținut de Nestle.

Nestlé aduce în magazine și online 22 de varietăți de cafea Starbucks care pot fi pregătite acasă și care includ atât cafea boabe, prăjită și măcinată, cât și primele capsule Starbucks dezvoltate folosind tehnologia Nestlé de preparare a cafelei prin intermediul sistemelor Nespresso și Nescafe Dolce Gusto.

Printre noile sortimente lansate se numără opt varietăți de capsule Starbucks de la Nespresso, unele cu denumiri emblematice, altele cu origine unică a cafelei precum Colombia și Sumatra, alături de o variantă decafeinizată. Totodată, vor fi disponibile și opt varietăți de capsule Starbucks de la Nescafe Dolce Gusto, dintre care trei espresso, două americano și trei specialități de cafea – cappuccino, latte macchiato și caramel macchiato. Alături de acestea, vor fi lansate câte trei produse în categoria de cafea boabe și în categoria de cafea prăjită și măcinată, cu grade de prăjire diferite și denumiri care reflectă poveștile sortimentelor. Spre exemplu, Pike Place Roast poartă numele primului magazin Starbucks® din Seattle, iar House Blend marchează debutul Starbucks®, fiind primul amestec, creat în 1971.

„Ne bucurăm să aducem în casele românilor cafeaua Starbucks preferată. Echipele Nestlé și Starbucks au  îmbinat experiența lor în domeniul cafelei, tehnologia și expertiza în selectarea, prăjirea și amestecul boabelor de cafea pentru a obține o serie de varietăți desăvârșite. Iar rezultatul este unul de care suntem siguri că românii vor fi încântați. De la sortimente Starbucks emblematice, cu origine unică a cafelei, și până la specialitățile de cafea cu lapte, foarte populare în cafenelele Starbucks, produsele din noua gamă sunt realizate din cafea de primă calitate, 100% Arabica”, a declarat Leszek Wacirz, manager al Nestlé România.

Lansarea noilor produse Starbucks pentru prepararea cafelei acasă vine ca urmare a colaborării dintre Nestlé și Starbucks. Cele două companii și-au unit forțele încă din 2018 prin intermediul unei alianțe globale pentru categoria de cafea. Astfel, Nestlé poate comercializa produse Starbucks ambalate, din segmentul de cafea și ceai, în afara cafenelelor Starbucks, cu excepția produselor de tip Ready-to-Drink.

Comments

comments

SHARE
Previous article519 persoane infectate cu virusul COVID-19, internate la ATI
Next articleTârgul Produs de Cluj revine în Cluj-Napoca
ClujInsider.ro este o publicație dedicată mediului de afaceri clujean. Publicația noastră își propune să reflecte cât mai fidel și cu o acuratețe cât mai mare evoluțiile din economia locală. ClujInsider.ro oferă știri și analize care acoperă subiectele de business. Redacția ClujInsider.ro este formată din jurnaliști cu experiență de cel puțin 20 de ani, care promovează bunele practici în domeniul mass-media.

Nu sunt comentarii

LEAVE A REPLY

5 − three =