Care este miza campaniei #CumparaDeLangaTine? Ce spune Tiberiu Moisă, reprezentant al BT

Trimite și altora

Cea mai importantă bancă românească, Banca Transilvania, a lansat o campanie de susținere a business-urilor celor mai afectate de criza actuală. Aceasta este o formă de solidaritate a antreprenorilor și a clienților lor. Concret, este vorba de campania #CumparaDeLangaTine. 

Directorul General Adjunct MidCorporate & IMM Banca Transilvania, Tiberiu Moisă, a explicat la emisiunea Business Cafe moderată de Raul Chiș la Via Cluj TV care este filosofia din spatele campaniei #CumparaDeLangaTine. Campania se bazează pe video-uri făcute de cei care au decis să susțină afacerile locale atunci când cumpără de la antreprenorii care formează noua coloană vertebrală a economiei românești.

”Prin #CumparaDeLangaTine noi nu vrem să limităm discuția la „Cumpără de la parterul blocului” sau „Cumpără doar produse românești”. Nu putem să producem orice în România și nu ne pricepem să facem orice, avem așa de multe lurcuri de învățat de la alții. Pur și simplu e începutul unei discuții în care înțelegem din ce în ce mai bine că, dacă eu sunt conștient de alegerile pe care le fac din punct de vedere economic, asta se va vedea în jurul meu, pe stradă, la mine în cartier, în oraș, potrivit ClujToday.ro.

Nu este o lozincă, nu este un fel de obligație civică. Acești oameni, la rândul lor, trebuie să-ți merite încrederea, trebuie să facă în așa fel încât serviciile sau produsele lor să fie de calitate, să îți dea un motiv pentru care tu îi preferi pe ei, dar câteodată să avem acel subiectivism discret, normal, civilizat, pentru ai noștri”, a afirmat Tiberiu Moisă.

Mai multe detalii, în emisiunea Business Cafe:

Comments

comments

Nu sunt comentarii

LEAVE A REPLY

one × five =