Analiză: 80% dintre românii care apelează la un broker de credite preferă să achiziţioneze imobile foarte spaţioase prin credite bancare

Trimite și altora

Conform unei analize realizate de AVBS Credit, volumul creditelor obținute prin intermediul acestei companii în perioada ianuarie-aprilie 2021 s-a dublat față de aceeași perioadă a anului trecut. Procentul clienților AVBS Credit este foarte mic raportat la numărul total de credite acordate în România.

În ultimii cinci ani, doar 50.000 români au atras finanţări cu ajutorul intermediarilor de credite din Asociația Română a Brokerilor de Credite (A.R.B.C.), adică în medie 10.000 pe an, adică doar aproximativ 833 de credite pe lună au fost atrase, la nivel național, de toți brokerii de credite din România. Dacă echivalăm populația unui sector al Bucureștiului cu cea a unui județ și împărțim cele 833 de credite la 47, rezultă că, în medie, pe lună, mai puțin de 18 credite pe județ au fost acordate de bănci prim intermediul brokerilor din județul respectiv.

Investiţiile preferate de către români atunci când accesează credite bancare

Conform datelor interne ale AVBS Credit, 80% dintre români preferă să achiziţioneze imobile foarte spaţioase, 10% să îşi renoveze locuinţa actuală, 7% să îşi cumpere o maşină, 3% pentru alte proiecte. Vârsta medie a românilor care apelează la brokeri bancari este de 30 ani şi provin din oraşe precum București, Constanța, Iași, Cluj, Timișoara și din alte orașe mari și medii din țară.

Comments

comments

SHARE
Previous articleNumărul autorizațiilor de construcție, la Cluj, este în creștere
Next articleHackathon dedicat digitalizării instituțiilor publice, organizat de Școala Informală de IT
ClujInsider.ro este o publicație dedicată mediului de afaceri clujean. Publicația noastră își propune să reflecte cât mai fidel și cu o acuratețe cât mai mare evoluțiile din economia locală. ClujInsider.ro oferă știri și analize care acoperă subiectele de business. Redacția ClujInsider.ro este formată din jurnaliști cu experiență de cel puțin 20 de ani, care promovează bunele practici în domeniul mass-media.

Nu sunt comentarii

LEAVE A REPLY

1 × 1 =