iELM și-a dublat vânzările în 2020

Trimite și altora

Retailerul iELM a raportat dublarea vânzărilor în 2020, comparativ cu 2019. Pentru anul în curs, iELM își propune o creștere a vânzărilor de 80% și extinderea pe trei noi piețe: Lituania, Letonia și Slovenia. Astfel, brandul pentru copii va ajunge la o prezență în 17 țări.

Pornită ca o afacere de familie în anul 2013, în Suedia, retailerul românesc iELM a devenit unul dintre cele mai importante branduri de îmbrăcăminte pentru copii din Europa. Succesul produselor a încurajat compania să pătrundă pe piețe noi. Deși strategia de vânzare online adoptată inițial a adus rezultate bune, era limitată ca metodologie exclusiv la vânzarea intermediată de platformele de socializare.

În anul 2018, compania a început colaborarea cu Zitec pentru dezvoltarea și implementarea unei strategii complete de digital marketing, pentru România și alte 13 țări. Unul dintre criteriile importante a fost localizarea magazinelor online și vânzarea produselor în moneda locală.

Drept urmare, creșterea cifrei de afaceri a iELM a fost constantă, iar performanța a poziționat iELM în vârful ierarhiei producătorilor de îmbrăcăminte pentru copii din Europa.

În 2020, compania a înregistrat o dublare a vânzărilor față de 2019 și o creștere a numărului de comenzi noi de 34%.

Comments

comments

SHARE
Previous articleS-a înregistrat cel mai mare număr de cazuri noi de COVID-19, la nivel național
Next articleUn nou spațiu pentru co-working în Cluj
ClujInsider.ro este o publicație dedicată mediului de afaceri clujean. Publicația noastră își propune să reflecte cât mai fidel și cu o acuratețe cât mai mare evoluțiile din economia locală. ClujInsider.ro oferă știri și analize care acoperă subiectele de business. Redacția ClujInsider.ro este formată din jurnaliști cu experiență de cel puțin 20 de ani, care promovează bunele practici în domeniul mass-media.

Nu sunt comentarii

LEAVE A REPLY

fifteen − twelve =