Retailerul iELM a raportat dublarea vânzărilor în 2020, comparativ cu 2019. Pentru anul în curs, iELM își propune o creștere a vânzărilor de 80% și extinderea pe trei noi piețe: Lituania, Letonia și Slovenia. Astfel, brandul pentru copii va ajunge la o prezență în 17 țări.
Pornită ca o afacere de familie în anul 2013, în Suedia, retailerul românesc iELM a devenit unul dintre cele mai importante branduri de îmbrăcăminte pentru copii din Europa. Succesul produselor a încurajat compania să pătrundă pe piețe noi. Deși strategia de vânzare online adoptată inițial a adus rezultate bune, era limitată ca metodologie exclusiv la vânzarea intermediată de platformele de socializare.
În anul 2018, compania a început colaborarea cu Zitec pentru dezvoltarea și implementarea unei strategii complete de digital marketing, pentru România și alte 13 țări. Unul dintre criteriile importante a fost localizarea magazinelor online și vânzarea produselor în moneda locală.
Drept urmare, creșterea cifrei de afaceri a iELM a fost constantă, iar performanța a poziționat iELM în vârful ierarhiei producătorilor de îmbrăcăminte pentru copii din Europa.
În 2020, compania a înregistrat o dublare a vânzărilor față de 2019 și o creștere a numărului de comenzi noi de 34%.