Chatbot inteligent dedicat interacțiunii dintre cetățeni și administrația publică, finanțat cu fonduri europene

Trimite și altora

Un chatbot inteligent dedicat instituțiilor publice, care poate gestiona mai eficient relația cu cetățenii, a fost dezvoltat în cadrul proiectului Scale de compania Holisun din Baia Mare, alături de clusterul clujean Transilvania IT, cel mai mare cluster de tehnologie din România și orchestratorul Transilvania Digital Innovation Hub.

Instrumentul digital creează o legătură directă cu administrația locală, înlesnind accesul cetățenilor la informații. Acesta a fost deja testat de Primăria comunei Florești, județul Cluj, care dorește să implementeze soluția pe termen lung, pentru a înlesni dialogul cu locuitorii.

Robotul poate oferi diverse informații și detalii, atât în ceea ce privește orarul, organizarea și activitatea departamentelor Primăriei, dar și despre istoria, așezarea geografică și chiar despre legendele comunei.

Chatbot-ul a fost dezvoltat cu ajutorul Inteligenței Artificiale și este antrenat special pentru interacțiunea dintre cetățeni și instituțiile din sectorul administrației publice. Scopul acestuia este să crească accesibilitatea serviciilor publice în mediul online și să contribuie la digitalizarea serviciilor publice.

Comments

comments

Nu sunt comentarii

LEAVE A REPLY