Revolut, super-aplicația financiară cu peste 3 milioane de clienți în România și unul dintre Cei mai doriți 100 de angajatori pe plan local, va participa la DevTalks 2023 în Cluj-Napoca și va organiza primul eveniment RevDev la București, dorind să strângă relațiile cu comunitatea locală a pasionaților și profesioniștilor din IT și fintech. Banca digitală care se bucură de o mare popularitate printre români își propune să cunoască mai bine potențialul local și să prezinte modul în care Revolut funcționează. Pentru participanții la evenimentul de la Cluj-Napoca, sunt disponibile peste 60 poziții, atât în echipele tehnice, cât și în alte funcțiuni (financiar, credit, operațiuni, customer support, antifraudă, marketing & comunicare, recrutare).
Participanții la eveniment vor avea oportunitatea de a discuta cu reprezentanții Revolut la Cluj-Napoca, pe 27 septembrie, iar pe 28 septembrie vor putea asista la prezentări de specialitate susținute de profesioniștii băncii digitale. Kheng Boon Pek, Lead Software Engineer (Backend) și Piotr Malinowski, Senior Software Engineer (Backend) vor interacționa cu participanții la evenimentul organizat în premieră în Bucureștii și le vor prezenta o serie de particularități specifice industriei fintech.
Consolidarea identității de angajator în rândul profesioniștilor din industriile tech și bancară din România
Revolut participă la evenimente profesionale dedicate profesioniștilor în IT din mai multe țări, în principal pentru a se implica în comunitățile de specialitate din orașele cheie din Europa, unde Revolut are birouri. Posturile vacante propuse profesioniștilor români sunt în principal în regimul de lucru de la distanță, iar angajații au oportunitatea de a lucra pentru proiecte globale, în echipe multinaționale, dezvoltând viitoarele produse și caracteristici Revolut, utilizate de peste 30 de milioane de clienți din întreaga lume.
În privința întâlnirilor RevDev, acestea au deja o istorie în cadrul companiei. Astfel de conferințe au fost organizate în Polonia (Cracovia), Spania (Barcelona și Madrid) și Portugalia (Porto). În ultimii doi ani, peste 500 de participanți au asistat la aceste evenimente. În timp ce în industria fintech, bancară sau în companiile de tehnologie s-au făcut reduceri de personal, în ultimele luni, Revolut a continuat să recruteze sute dintre cei mai buni și mai străluciți angajați din diferite industrii. Compania și-a dublat forța de muncă în 2022 la peste 6.000 și intenționează să ocupe alte 1.000 de posturi în 2023, ajungând la peste 7.000 de angajați, până la sfârșitul anului.
Recent, compania a deschis și la nivel global poziții pentru un nou produs bancar care va fi dezvoltat în viitor – creditul ipotecar. Printre posturile disponibile inclusiv pentru profesioniștii din România figurează: manageri de produs (credit), manageri de credit ipotecar, manageri de conformitate, ingineri software, manageri de produse tehnice etc. Cu ajutorul acestor profesioniști, Revolut își va continua misiunea de a pune la dispoziția clienților o super-aplicație capabilă să le ofere tot ceea ce ține de finanțele personale, inclusiv o ofertă de credite ipotecare.
„La Revolut, oferim un mediu de lucru dinamic, unde se poate construi un parcurs profesional. Fiind o companie globală fintech care a ajuns la 30 de milioane de clienți în doar 8 ani, suntem mereu în căutarea acelor talente care să contribuie la creștere și inovație într-un mediu global. Căutăm mereu profesioniști de top pentru a ne fi alături în proiecte care stimulează inovația fără limite și creșterea personală. Echipa noastră din România contribuie la dezvoltarea de produse și funcții de suport în diferite domenii și așteptăm ca noi profesioniști competenți și experimentați să ni se alăture”, a spus Marta Gątarska, Employer Branding Manager la Revolut.
Un mediu de lucru care rezonează cu alegerile profesioniștilor români
Potrivit unui studiu realizat de Revolut and Dynata, 25% dintre respondenții români cred că lucrul la distanță (de acasă) cântărește decisiv în luarea unei decizii referitoare la angajarea și pentru 41% dintre respondenți acest model de lucru este important, dar sunt deschiși să negocieze condițiile. Doar 13% dintre respondenții români spun că nu își doresc sau nu le place să lucreze de acasă.
Atunci când vine vorba de echilibrul între viața profesională și cea personală, românii poziționează în ordinea importanței următoarele trei elemente care contribuie la acest echilibru: banii (39%), programul de lucru flexibil (18%) și respectarea timpului de odihnă obișnuit (16%).
„Adoptarea unor forme flexibile de lucru nu este doar esențială pentru creșterea organizației noastre, ci și pentru accesul la marele bazin de talente din România. Angajamentul nostru față de un mod de lucru flexibil ajută echipele noastre să se dezvolte, indiferent că preferă munca la distanță sau colaborarea la birou, promovând o cultură de lucru incluzivă și dinamică, în totală rezonanță cu forța de muncă din România. Vedem România ca un hub important de talente și, oferind opțiuni de lucru flexibile, ne poziționăm ca un angajator cu o viziune de viitor pe această piață în plină dezvoltare”, a declarat Karolina Kubala, Senior Employer Branding Manager la Revolut.
Revolut derulează în România operațiuni ca bancă 100% digitală, în baza unei licențe bancare acordate Revolut Bank UAB de către Bank of Lithuania (BoL), entitatea lituaniană operând sub supravegherea BoL și a Băncii Centrale Europene (BCE). O sucursală locală a Revolut Bank UAB este în pregătire și va deveni operațională în 2024, pentru a crește coordonarea în privința dezvoltării ofertei de produse pentru piața locală și cu scopul de a întări colaborarea cu autoritățile locale.
România este prima piață din UE pentru Revolut, pe segmentul retail, și a doua la nivel global, după Regatul Unit, având peste 3 milioane de clienți persoane fizice. De la lansarea sa în România, acum cinci ani, rata de adopție a Revolut a crescut la 34% din populația activă a țării, cu peste 580.000 de clienți în București, mai mult de 100.000 în Iași și, respectiv, în Cluj-Napoca, fiind urmate de Timișoara (80.000 clienți), Constanța și Brașov (74.000+ în fiecare).
Inițial, Revolut a oferit transferuri instant cu telefonul mobil între utilizatorii aplicației și schimb în diverse valute, dar, în timp, banca digitală cunoscută ca un ”challenger” în spațiul UE a devenit un adevărat cont bancar principal pentru clienții din România. Cu peste 70 de funcții și produse propuse clienților, de la recompense la cashback și beneficii, de la funcționalități de lifestyle ca Sejururi și Activități la investiții în metale prețioase sau acțiuni sau criptomonede (capital expus riscului), Revolut s-a transformat dintr-o aplicație de călătorie într-un veritabil serviciu bancar digital.