Aeroportul Internațional Avram Iancu (AIAI) din Cluj organizează în data de 03.04.2025, ora 10:00, selecţie pentru ocuparea postului vacant pe perioadă nedeterminată: Referent de specialitate – Serviciul Financiar.
Condiţii necesare:
- Studii superioare economice absolvite cu diplomă de licență;
- Experiență în domeniul economic de minimum 3 ani;
- Cunoştinţe de limba engleză;
- Cunoştinţe Microsoft Office (Word, Excel);
- Cunoștințe aprofundate în domeniul activității economico-financiare, legislației financiar contabile și fiscale;
- Capacitate de analiză şi sinteză, disponibilitate la sarcinile de serviciu şi dorinţă de perfecţionare;
- Rigurozitate, atenţie la detalii şi mod de lucru organizat;
- Rezistență la stres;
- Fără cazier;
- Abilităţi de comunicare, inițiativă, cooperare şi lucru în echipă;
- Seriozitate şi profesionalism.
Avantaj:
- Deținere certificare membru Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România, master;
- Experiență privind utilizarea programului de gestiune și contabilitate WinMentor Enterprise;
- Experiență pe un post similar într-o regie autonomă/societate comercială;
- Experiență în elaborarea și implementarea proiectelor finanțate din fonduri nerambursabile;
- Experiență în domeniul aeroportuar;
- Nivel avansat limba engleză.
Responsabilitățile principale ale postului:
- Cunoaște/participă la întocmirea Bugetului de Venituri și Cheltuieli anual/rectificativ cu respectarea legislației în vigoare,
- Urmărește încadrarea cheltuielilor în Bugetul de Venituri și Cheltuieli aprobat;
- Participă la realizarea execuției trimestriale/anuale a Bugetului de Venituri şi Cheltuieli;
- Întocmește situații cu privire la încasările de la companiile aeriene din serviciile prestate acestora;
- Urmărește consumurile de utilități;
- Analizează și fundamentează tarifele unității;
- Ține evidența contabilă a proiectelor finanțate din fonduri europene nerambursabile în conformitate cu prevederile legislației în vigoare;
- Participă la realizarea/întocmirea diferitelor analize economice ad-hoc.
Acte necesare pentru dosarul de înscriere:
- Cerere pentru înscrierea la selecție;
- Curriculum Vitae;
- Copie C.I.;
- Declarație pe propria răspundere în care trebuie să fie menționat faptul că aplicantul nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
- Documente care atestă studiile absolvite și experiența în domeniu economic (min. 3 ani)
Selecţia pentru ocuparea postului constă în următoarele etape:
- Selecţia dosarelor de înscriere;
- Probă scrisă – 2 ore;
- Interviul.
Fiecare probă este eliminatorie.
Dosarele de înscriere la selecţie se pot depune la Secretariatul Aeroportului, până în data de 02.04.2025, ora 12:00 sau se pot transmite la adresa de e-mail: office@airportcluj.ro.
Informaţii suplimentare şi bibliografia se pot obține de la sediul Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A., str. Traian Vuia, nr. 149, telefon 0264 / 307 500, int. 240 (Serviciul Resurse Umane, Arhivare), e-mail: resurseumane@airportcluj.ro