Aeroportul din Cluj face angajări VEZI postul vacant și condițiile de angajare

Trimite și altora

Aeroportul Internațional Avram Iancu (AIAI) din Cluj organizează în data de 03.04.2025, ora 10:00, selecţie pentru ocuparea postului vacant pe perioadă nedeterminată: Referent de specialitate – Serviciul Financiar.

Condiţii necesare:

  • Studii superioare economice absolvite cu diplomă de licență;
  • Experiență în domeniul economic de minimum 3 ani;
  • Cunoştinţe de limba engleză;
  • Cunoştinţe Microsoft Office (Word, Excel);
  • Cunoștințe aprofundate în domeniul activității economico-financiare, legislației financiar contabile și fiscale;
  • Capacitate de analiză şi sinteză, disponibilitate la sarcinile de serviciu şi dorinţă de perfecţionare;
  • Rigurozitate, atenţie la detalii şi mod de lucru organizat;
  • Rezistență la stres;
  • Fără cazier;
  • Abilităţi de comunicare, inițiativă, cooperare şi lucru în echipă;
  • Seriozitate şi profesionalism.

Avantaj:

  • Deținere certificare membru Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România, master;
  • Experiență privind utilizarea programului de gestiune și contabilitate WinMentor Enterprise;
  • Experiență pe un post similar într-o regie autonomă/societate comercială;
  • Experiență în elaborarea și implementarea proiectelor finanțate din fonduri nerambursabile;
  • Experiență în domeniul aeroportuar;
  • Nivel avansat limba engleză.

Responsabilitățile principale ale postului:

  • Cunoaște/participă la întocmirea Bugetului de Venituri și Cheltuieli anual/rectificativ cu respectarea legislației în vigoare,
  • Urmărește încadrarea cheltuielilor în Bugetul de Venituri și Cheltuieli aprobat;
  • Participă la realizarea execuției trimestriale/anuale a Bugetului de Venituri şi Cheltuieli;
  • Întocmește situații cu privire la încasările de la companiile aeriene din serviciile prestate acestora;
  • Urmărește consumurile de utilități;
  • Analizează și fundamentează tarifele unității;
  • Ține evidența contabilă a proiectelor finanțate din fonduri europene nerambursabile în conformitate cu prevederile legislației în vigoare;
  • Participă la realizarea/întocmirea diferitelor analize economice ad-hoc.

Acte necesare pentru dosarul de înscriere:

  • Cerere pentru înscrierea la selecție;
  • Curriculum Vitae;
  • Copie C.I.;
  • Declarație pe propria răspundere în care trebuie să fie menționat faptul că aplicantul nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  • Documente care atestă studiile absolvite și experiența în domeniu economic (min. 3 ani)

Selecţia pentru ocuparea postului constă în următoarele etape:

  • Selecţia dosarelor de înscriere;
  • Probă scrisă – 2 ore;
  • Interviul.

Fiecare probă este eliminatorie.

Dosarele de înscriere la selecţie se pot depune la Secretariatul Aeroportului, până în data de 02.04.2025, ora 12:00 sau se pot transmite la adresa de e-mail: office@airportcluj.ro.

Informaţii suplimentare şi bibliografia se pot obține de la sediul Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A., str. Traian Vuia, nr. 149, telefon 0264 / 307 500, int. 240 (Serviciul Resurse Umane, Arhivare), e-mail: resurseumane@airportcluj.ro

Comments

comments

Nu sunt comentarii