Numărul comenzilor de flori a crescut de 25 ori în perioada 1-8 martie

Trimite și altora

Numărul comenzilor înregistrate la florăriile partenere a crescut de 25 de ori în intervalul 1 – 8 martie, cu ocazia celor două sărbători ale primăverii, comparativ cu media săptămânală din prima lună și jumătate a anului, potrivit unui studiu al unei companii de livrări. Vârful comenzilor de la florăriile disponibile în secțiunea Shops / Magazine din aplicația foodpanda a fost atins în data de 8 martie, de Ziua Internațională a Femeii.

Totodată, compania a înregistrat o creștere semnificativă a comenzilor și pe segmentul de produse de beauty, foarte solicitate în această perioadă. Astfel, în intervalul 14 februarie – 8 martie (între Ziua Îndrăgostiților și Ziua Internațională a Femeii), numărul comenzilor pentru produsele cosmetice a crescut de aproape trei ori.

Valoarea medie a unei comenzi specifice pentru această perioadă, care a inclus produse de cosmetică sau flori, a fost de 110 lei. Cea mai mare comandă a fost înregistrată în Cluj-Napoca, în valoare de 690 lei și a constat în mai multe buchete de crini și de lalele colorate.

Potrivit reprezentanților companiei, în topul orașelor care au generat cele mai multe comenzi în intervalul 14 februarie – 8 martie, s-au aflat: Cluj-Napoca, București, urmate de Brăila, Constanța și Botoșani.

În ultimul an, foodpanda a listat pe platformă peste 1200 de magazine din toată țara în categoria Shops / Magazine din aplicație, de la lanțuri cunoscute de hipermarketuri până la magazine de proximitate, farmacii, florării, librării, crame de vin sau producători locali.

Comments

comments

SHARE
Previous articleCrește numărul cazurilor de COVID-19, la nivel național
Next articleBani europeni pentru modernizarea a două drumuri din Munții Apuseni
ClujInsider.ro este o publicație dedicată mediului de afaceri clujean. Publicația noastră își propune să reflecte cât mai fidel și cu o acuratețe cât mai mare evoluțiile din economia locală. ClujInsider.ro oferă știri și analize care acoperă subiectele de business. Redacția ClujInsider.ro este formată din jurnaliști cu experiență de cel puțin 20 de ani, care promovează bunele practici în domeniul mass-media.

Nu sunt comentarii

LEAVE A REPLY

3 × 5 =