Platformă bazată pe inteligența artificială, implementată de către BT, IMB și Qualitance

Trimite și altora

Banca Transilvania (BT) va dezvolta împreună cu IBM și Qualitance o platformă integrată, bazată pe inteligenţă artificială, pentru automatizarea interacţiunii digitale cu clienţii şi angajaţii băncii, scrie ZF.

Platforma urmează să fie implementată în toată reţeaua de sucursale a băncii, care este, mai exact, formată din 500 de sucursale şi agenţii.

„Noua platformă înseamnă adoptarea celor mai noi tehnologii IT care ne ajută la reducerea complexităţii operaţionale, cu efecte pozitive pentru clienţi şi angajaţi. Pe lângă pasul făcut de BT pentru continuarea evoluției tehnologice, dezvoltarea platformei a fost o experienţă de învăţare pentru noi, ca bancă şi echipă”, a precizat directorul general adjunct operaţiuni la BT, Leontin Toderici.

Aceste tip de platformă ajută companiile mari să creeze interacţiuni intuitive pentru clienţi,  angajaţi, colaboratori, accelerând productivitatea şi eliminând nevoia de training, chiar şi pentru cei nefamiliarizați cu tehnologia. De asemenea, ajută companiile să dezvolte într-un ritm accelerat interfeţe digitale scalabile, folosind componente de inteligenţă artificială şi design comportamental.

Noua soluţie a fost construită cu ajutorul platformei de tehnologie FlowX.AI, creată iniţial de către Qualitance.

Comments

comments

Nu sunt comentarii

LEAVE A REPLY

2 × five =