Vinurile românești au parte de tot mai multă apreciere

Trimite și altora

Vinurile românești au o calitate tot mai ridicată. Ele câștigă tot mai multe premii la concursurile internaționale și au un prestigiu tot mai ridicat. O impresie foarte bună au produs în ultimii ani vinurile produse din soiurile tradiționale românești, însă există și varietăți ale unor struguri din soiuri internaționale care sunt vinificați foarte bine în România.

România își consolidează poziția de mare producător de vin la nivel mondial. În ultimii ani, viticultorii din România au primit subvenții generoase și au reușit să lege colaborări cu unii dintre cei mai buni oenologi din lume. Acest lucru a produs rezultate foarte bune. Cei care iubesc vinurile foarte bune încep să descopere vinuri excelente produse din soiuri tradiționale românești, spune unul dintre cei mai importanți comercianți de vin din Cluj, Doru Boloș, fondator al companiei Top Drinks.

Există și soiuri mai puțin cunoscute care încep să cucerească tot mai multe inimi, mai spune Doru Boloș.

Pe lângă aceste soiuri, există și alte soiuri tradiționale de struguri care sunt tot mai bine puse în valoare. Așa ar fi Cădarca, Băbeasca, Șarba, Frâncușa, dar și soiuri endemice, precum Iordana de la Apoldu ori Tămâioasa Rose de la Segarcea. Uneori, soiurile tradiționale locale sunt incluse în cupaje suprinzătoare, cu alte asemenea soiuri. Se bucură de apreciere, de exemplu, cupaje care includ Fetească Neagră și Rară Neagră de Purcari, Fetească Neagră și Saperavi sau Fetească Regală și Frâncușă.

Comments

comments

SHARE
Previous articleSupercom a pregătit logistica pentru ridicarea gunoiului de pe loturile 2 și 3
Next article307 cazuri noi de COVID-19, în țară
ClujInsider.ro este o publicație dedicată mediului de afaceri clujean. Publicația noastră își propune să reflecte cât mai fidel și cu o acuratețe cât mai mare evoluțiile din economia locală. ClujInsider.ro oferă știri și analize care acoperă subiectele de business. Redacția ClujInsider.ro este formată din jurnaliști cu experiență de cel puțin 20 de ani, care promovează bunele practici în domeniul mass-media.

Nu sunt comentarii

LEAVE A REPLY

5 × 1 =