Cafenelele Clujului, lăudate în presa internațională

Trimite și altora

Presa internațională laudă Clujul pentru cafenelele sale. În timp ce ghiduri de călătorie precum The Calvert Journal laudă atmosfera din cafenele clujene, jurnaliștii de la The Independent au remarcat calitatea cafelelor de specialitate preparate de pasionații din Cluj.

În ultimii ani, la Cluj, au apărut prăjitorii locale de cafea care cumpără boabe verzi, produse de fermieri din diferite colțuri ale lumii. În prima etapă, aceste boabe sunt importate în Europa de mari firme din Anglia, Olanda sau Italia. Apoi, ele sunt cumpărate de mici prăjitorii de cafea de pe tot continentul. Fiecare antreprenor din domeniu încearcă să își dezvolte un stil propriu. Așa este Mihai Sumedre, care a renunțat la o carieră în IT pentru a urma cursurile London School of Coffee și și-a deschis, împreună cu un asociat, o prăjitorie de cafea în Cluj.

Cafeaua este prăjită de Mihai Sumedre în stil japonez, cu arome subtile, apreciate de clujenii care se bucură de o ceașcă de cafea bună servită în clădiri istorice din centrul vechi al burgului medieval.

Unele lanțuri de cafenele din Cluj au început să se extindă la nivel internațional. Există astfel de cafenele deschise de clujeni în Praga, în Londra, în Dubai ori în stațiunile americane de pe malul Oceanului Atlantic. Aceste cafenele nu oferă doar cafea, ci și patiserie tradițională din Transilvania, sucuri naturale ori siropuri pregătite după rețete vechi din Maramureș ori din Munții Apuseni.

Comments

comments

SHARE
Previous articleLocalitatea Jichișu de Jos are un nou pod, construit de la zero
Next articleBilanțul național COVID-19 la zi
ClujInsider.ro este o publicație dedicată mediului de afaceri clujean. Publicația noastră își propune să reflecte cât mai fidel și cu o acuratețe cât mai mare evoluțiile din economia locală. ClujInsider.ro oferă știri și analize care acoperă subiectele de business. Redacția ClujInsider.ro este formată din jurnaliști cu experiență de cel puțin 20 de ani, care promovează bunele practici în domeniul mass-media.

Nu sunt comentarii

LEAVE A REPLY

five + 13 =