Banii nu aduc fericirea nici măcar în mediul on-line. Promovarea pe rețelele de socializare sau, pur și simplu, pe web nu se rezumă doar la bugete. Ea înseamnă identificarea corectă a publicurilor, scrierea corectă a mesajelor și multă creativitate. Acestea sunt sfaturile unuia dintre cei mai cunoscuți antreprenori din România din domeniul comunicării digitale, Călin Biriș.
Transformarea digitală a schimbat modul în care comunicăm. În prezent, comunicarea on-line este unul dintre mijloacele prin care companiile își găsesc clienți, iar cumpărătorii pot alege cele mai bune bunuri și servicii la prețuri corecte. Multă vreme, îm domeniul comunicării aveau șanse mai mari cei care aveau bugete mai mari. Însă lucrurile s-au schimbat, spune antreprenorul Călin Biriș, consultant în comunicare digitală, prezent la Via Cluj TV în emisiunea IT Report powered by AxonSoft.
În domeniul on-line, un atribut esențial este creativitatea, mai spune Călin Biriș.
O comunicare de succes poate genera pentru companii și oportunități noi de afaceri. Însă este esențial ca procesul de comunicare să fie dezvoltat în același pas cu infrastructura de afaceri, astfel încât firmele să poate livra corect și la timp cele asumate. În România, pandemia de coronavirus a accelerat migrarea în on-line și transformarea digitală a afacerilor. Potrivit estimărilor patronatelor, investițiile în digitalizare pot aduce o creștere medie a PIB-ului României de 3 la sută pe an, pentru următorii cinci ani.