Dacia a devenit cel de-al treilea brand auto vândut în Europa

Trimite și altora

Dacia este unul dintre cele mai de ucces branduri europene. Potrivit unei analize publicate de Transylvania Today, la nivel european, Dacia este cel de-al treilea brand auto ca volum de vânzări.

Astfel, vânzările totale ale Dacia au fost cu 3,1 la sută mai mari în 2021 decât cele din 2020. Și aceasta în contextul în care piața auto a fost influențată de pandemie și de criza componentelor electronice.

În cifre absolute, Dacia a vândut anul trecut 537.095 de bucăți. Succesul brandului românesc a fost generat de capacitatea sa de a ajunge la noi nișe de consumatori. Iar conducerea Uzinelor Dacia dorește să continue pe această linie. Astfel, în primul trimestru al acestui an, Dacia va lansa un vehicul destinat familiilor. Automobilul, numit All-New Jogger, va avea șapte locuri.

În 2021, cea mai mare parte a vânzărilor au fost generate de noile modele ale Dacia Sandero și ale Dacia Duster. Modelul Sandero a generat vânzarea a 226.825 de bucăți. 90 la sută dintre acestea au fost Dacia Sandero 3. De altfel, Dacia Sandero a rămas în 2021 cel mai bine vândut automobil din clasa sa. A fost cel de-al cincilea an consecutiv în care Sandero a deținut această poziție.

De asemenea, și Dacia Duster a rămas cel mai bine vândut SUV din clasa sa din Europa. dacia Duster deține această poziție din 2018. Anul trecut, au fost vândute 186.001 de bucăți de Dacia Duster, iar de la lansarea modelului, în 2010, pe șoselele din toată lumea, au ajuns mai mult de 2.000.000 de astfel de automobile.

Un alt succes a fost lansarea modelului electric Dacia Spring. Anul trecut, au fost vândute 27.876 de bucăți și au fost înregistrate comenzi pentru alte 46.000 de bucăți. Pentru 80 la sută dintre cumpărătorii modelului Spring, aceasta a fost prima ocazie cu care și-au cumpărat o Dacie.

Comments

comments

Nu sunt comentarii

LEAVE A REPLY