Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor (DJEP) Cluj, instituție publică de interes județean aflată sub autoritatea Consiliului Județean (CJ) Cluj, va operaționaliza, începând cu data de 2 august 2022, activitatea de emitere a cărții electronice de identitate (CEI).
„?????? ????????? ?? ?? ?????? ?? ???????? ????? ??????? ????? ?? ?? ??????? ????????? ??????? ???? ?? ????? ?? ???????? ??????????? ?? ?? ?????????? ?????????? ?????. ??????? ?????? ???? ???????? ?????????? ??, ???????? ?? ???? ?? 2 ??????, ?? ???????? ?????? ??? ? ???? ???? ?????? ? ?? ????? ???????? ?? ????? ????” a declarat președintele CJ Cluj, Alin Tișe.
Concret, în baza unei programări prealabile, cetățenii vor putea veni la sediul DJEP Cluj din municipiul Cluj-Napoca, strada Aviator Bădescu 7-9, unde își vor putea depune actele pentru emiterea noilor cărți de identitate. Aici, au fost operaționalizate două ghișee de preluare a datelor biometrice, respectiv unul de eliberare a cărții electronice de identitate.
Amintim faptul că implementarea cărții electronice de identitate este un proiect pilot la nivel național, implementat de către Direcția pentru Evidența Persoanelor și Administrarea Bazelor de Date, structură aflată în subordinea Ministerului Afacerilor Interne.