Salina Turda se apropie de 600.000 de vizitatori în 2016

Trimite și altora

salina_turda_5Salina Turda a devenit unul dintre cele mai vizitate obiective turistice din România. Anul trecut, numărul vizitatorilor salinei a fost mai mare de 550.000, iar în acest an, Salina ar putea depăși pragul de 600.000 de vizitatori. Salina Turda a fost declarată de publicația Business Insider drept cel mai frumos loc subpământean din lume.

 

Salina Turda devine tot mai cunoscută la nivel internațional și atrage tot mai mulți turiști. Oamenii vin pentru proprietățile curative ale aerului din salină, folosit pentru tratarea unor afecțiuni ale sistemului respiratoriu, dar și pentru atracțiile amenajate sub pământ. Așa ar fi un vechi altar de sare al minerilor din Turda, unelte folosite odinioară pentru extragerea sării, dar și o roată panoramică, un debarcader cu bărci pentru a naviga pentru un lac subteran cu apă sărată, un amfiteatru cu scaune încălzite sau zone amenajate pentru sporturi precum tenis de masă, minigolf sau popice. Toate aceste lucruri stârnesc interesul vizitatorilor, spune expertul în turism Valentin Lungu.

 

Mulți dintre turiști sunt străini care doresc să descopere Transilvania și care ajung la Turda în cadrul unor circuite mai ample, spune istoricul Leonard Horvath.

 

Salina Turda este cunoscută la nivel internațional și pentru că a fost promovată pe canale media precum CNN, Weather Channel sau televiziunea de stat din Japonia. De asemenea, în salină au fost filmate scene din filme precum Batman.

Comments

comments

SHARE
Previous articleRenault ar putea lansa un automobil electric de 8.000 de dolari
Next articleApiterapia se bucură de tot mai multă trecere printre medicii români
ClujInsider.ro este o publicație dedicată mediului de afaceri clujean. Publicația noastră își propune să reflecte cât mai fidel și cu o acuratețe cât mai mare evoluțiile din economia locală. ClujInsider.ro oferă știri și analize care acoperă subiectele de business. Redacția ClujInsider.ro este formată din jurnaliști cu experiență de cel puțin 20 de ani, care promovează bunele practici în domeniul mass-media.

Nu sunt comentarii

LEAVE A REPLY

four × 2 =