În primele opt luni ale anului compania NTT DATA Romania a atins o cifră de afaceri de 43 milioane de euro, cu o creştere de 27% comparativ cu perioada similară a anului precedent.
„Creşterea continuă înregistrată în ultimii ani a avut la bază extinderea competenţelor tehnice dar şi a proceselor noastre de business. Proiectele actuale sunt operate de o echipă formată din 1700 de colegi, cu un nivel ridicat de senioritate. Odată accesată zona proiectelor de tip “premium”, cu o valoare adăugată superioară, am asigurat dezvoltarea solidă a companiei noastre, contribuind astfel şi la evoluţia industriei româneşti de IT”, a declarat Daniel Metz, CEO, NTT DATA Romania.
Ponderea afacerilor pe piaţa locală a înregistrat o creştere semnificativă de peste 46%. În prezent, afacerile locale reprezintă 28% din totalul cifrei de afaceri. Creşterea a fost generată în principal de proiecte din zonele de tehnologie Embedded şi IoT, SAP, precum şi din vânzările propriului sistem ClarvisionERP. Astfel, portofoliul a fost extins prin dezvoltarea unor parteneriate cu clienți de top, din industrii variante, precum: Premier Restaurants care reprezintă McDonald’s Romania, EVW, Regina Maria, NOD, Romstal, Agricover, Eximprod, Valrom, GG Manufacturing, Vitall, Legume Fructe Buzău, THR Marea Neagră SA, Rondocarton SRL, Neptun, Electroutilaj, MA System, MB Metal Cutting Solutions, Mebant Perla, Electro System, Bega Tehnomet și alții.
Pe piaţa externă, au fost înregistrate creșteri semnificative în sectorul bancar, manufacturier dar şi din zona de tehnologie Embedded şi IoT. Printre clienţii câştigaţi de către NTT DATA Romania în ultimele 12 luni pe piaţa externă se numără: Brainloop AG, Quickline AG, Dürr Systems AG, Trimetis AG, SWIETELSKY Baugesellschaft m.b.H, Eramon GmbH, CAXperts, Optware GmbH, KSB Pumpen etc.
Pentru sfârşitul anului fiscal curent, care se încheie la 31 martie 2019, NTT DATA Romania estimează o cifră de afaceri de circa 77 de milioane de euro, în creştere cu aproximativ 32% faţă de anul fiscal anterior.