Reko sau cum își vând marfa micii producători de alimente din zona Clujului

Trimite și altora

Pandemia de coronavirus și măsurile luate pentru a limita răspândirea virusului au mutat în mare parte comerțul cu alimente în on-line. Acest lucru s-a produs și în cazul micilor producători. Pe rețelele de socializare a luat naștere o comunitate, numită Reko, organizată după un model finlandez, care pune în contact direct producătorii cu consumatorii.

Mulți dintre micii producători de alimente din jurul Clujului își vând marfa cu ajutorul unei comunități on-line. Ei reușesc să vândă astfel murături, ouă sau legume și fructe, spune unul dintre inițiatorii comunității Reko, Marius Cobârzan, la Via Cluj TV.

Aceasta nu este singura comunitate on-line care facilitează contactul dintre producători și consumatori. Există și site-ul magazinprodusdecluj.ro, deținut de Asociația Produs de Cluj, fondată de Consiliul Județean, dar și alte inițiative private, precum Cutia Țăranului, prin intermediul căreia clujenii își comandă on-line alimente produse în județ.

Comments

comments

SHARE
Previous articleTehnologia nepoluantă, adoptată de către tipografia de etichete din comuna Apahida
Next articleCât costă brandul Banca Transilvania?
ClujInsider.ro este o publicație dedicată mediului de afaceri clujean. Publicația noastră își propune să reflecte cât mai fidel și cu o acuratețe cât mai mare evoluțiile din economia locală. ClujInsider.ro oferă știri și analize care acoperă subiectele de business. Redacția ClujInsider.ro este formată din jurnaliști cu experiență de cel puțin 20 de ani, care promovează bunele practici în domeniul mass-media.

Nu sunt comentarii

LEAVE A REPLY

1 + sixteen =